8:30 - 16:30

Program de lucru Luni - Vineri

0753-31.31.37

Contactează-ne!

Facebook

Google +

 

Paşi de urmat în caz de accident – Pasul 3.

Paşi de urmat în caz de accident – Pasul 3.

Procedura de la service-ul auto

Vă veţi prezenta la service cu documentul de introducere în reparaţie eliberat de asigurător şi cu celelalte documente amintite în Pasul 2.

Este bine să vi se fotografieze (sau să vă fotografiaţi) vehiculul înainte de intrarea în reparaţie de către cel care-l recepţionează. În felul acesta nu veţi avea dubii în privinţa noilor zgârieturi apărute sau de dispariţia roţii de rezervă, a trusei cu scule, a extinctorului etc.

După îndeplinirea formalităţilor specifice service-ului respectiv (contract de service sau de reparaţie, deviz estimativ de reparaţie …), acesta demontează piesele avariate şi dacă la demontare găseşte alte subansamble sau piese avariate va chema inspectorul constatator pentru a întocmi un supliment de constatare.

După aceea va comanda piesele de schimb şi va executa reparaţia, înlocuirea pieselor şi vopsirea.

Programul AUDATEX este agreat de marea majoritate a Asigurătorilor. Prin acest program va va fi făcut devizul de reparaţie. Pe baza devizului de reparație se cere acceptul de plată de la Asigurător, după care vi se va întocmi şi factura, iar în cazul convenţiei Asigurător-Service semnaţi Cererea de despăgubire la valoarea certă din devizul de reparaţie şi vă puteţi scoate vehiculul reparat.

ATENŢIE la:

Cererea de despăgubire! Nu semnaţi decât în momentul terminării reparaţiei şi la valoarea înscrisă în devizul de reparaţie.

Renumele Service-ului. Şi ca preţurile practicate de acesta să nu depăşească preţurile service-ului de reprezentanţă pentru respectiva marca de vehicul.

Dacă Service-ul are convenţie cu Asigurătorul respectiv, în caz contrar veţi plăti dumneavoastră urmând să vă recuperaţi banii de la asigurător pe baza documentului de introducere în reparaţie, a devizului final al lucrării, a facturii emise de service şi a cererii de despăgubire semnate de dumneavoastră.

Solicitaţi înlocuirea cu piese de fabrică, nu de producător. Acest lucru să se regăsească şi în contractul de service, ca mijloc de probă pentru o eventuală expertiză tehnică.

Garanţia lucrării prevăzută în contract. Garanţia de service este de 6 luni, iar a pieselor înlocuite este dată de producător.

Calitatea de execuţie a lucrării de reparaţie.

Dacă nu vă lipseşte nimic din vehicul şi dacă nu este lovit sau zgâriat.

Succes!

Nu sunt comentarii

Lasa un comentariu