8:30 - 16:30

Program de lucru Luni - Vineri

0753-31.31.37

Contactează-ne!

Facebook

Google +

 

Practici incorecte ale service-urilor auto

Practici incorecte ale service-urilor auto

Principalele practici incorecte, frauduloase sau abuzive ale sevice-urilor auto:

  • Emiterea de către unitățile service a unor devize de reparație care cuprind tarife orare la manoperă de până la de 5 ori mai mari decât cele practicate de unitățile reparatoare ale mărcii auto respective;
  • Montarea de piese after – market sau second-hand pe mașinile reparate și solicitarea, prin devizele de reparație, a costurilor aferente pieselor originale;
  • Introducerea de operațiuni suplimentare în devizul de reparații față de nota de constatare a pagubelor;
  • Emiterea mai multor devize de reparație de către aceeași unitate service într-un dosar de daună, având un cuantum al reparației din ce în ce mai mare, cu toate ca acestea cuprindeau aceleași operațiuni, service-ul a solicitat plata celui mai mare deviz;
  • Intervenția în programul în care a fost întocmit devizul, scoaterea codurilor pieselor (care sunt generate automat de sistem) și aplicarea de corecții mai mari asupra prețurilor de până la 375%, fapt ce conduce la mărirea nejustificată a pagubei;
  • Interpunerea între consumator și entitate/ASF în depunerea petițiilor, cu creșterea artificială a valorii de despăgubire, ceea ce determină întârzieri și plăți parțiale în defavoarea consumatorului, a persoanei păgubite.

Sursa: Autoritatea de Supraveghere Financiară

Nu sunt comentarii

Lasa un comentariu